• Bezpečná Platba a Overené Recenzie

12 nálepky na stenu

Filtrovať

Televízia Zmazať filtre
1 - 12 z 12 nálepky na stenu

Všeobecné hodnotenie

Názory
Široká zbierka samolepky na stenu z televíznych seriálov, ktoré ozdobia váš domov! Konečne budete môcť získať požadovaný vzhľad tým, že si svoj byt vyzdobíte týmito skvelými vzormi! Tieto dekorácie v podobe nálepiek na stenu s televíznymi programami premenia vašu izbu na teplé, relaxačné a útulné miesto. Jedným slovom, dokonalá atmosféra na sledovanie vášho obľúbeného seriálu!

Vaše obľúbené relácie teraz v podobe nalepky na stenu s TV programom!

Televízne nálepky na stenu
na výzdobu izieb predstavujúce televízne programy. Dekorácie zahŕňajúce rôzne žánre od fantasy seriálov až po klasiku. Nájdete tu nálepky zo seialov, ako sú: "Game of Thrones", "Breaking Bad", "The Walking Dead", "Friends" a mnoho ďalších. Ak ste fanúšikom televíznych seriálov a chcete zmeniť interiér svojej izby, vyzdobte si ju našimi dekoratívnymi samolepkami s motívmi televíznych seriálov. Nájdite si svoj obľúbený program! Máme všetky populárne televízne seriály! Veľká rozmanitosť, budete rozmaznávaní výberom!

Ideálne do obývačky alebo spálne.Ak nemôžete nájsť sériu spojenú s vaším obľúbeným seriálom, nezúfajte! Naša spoločnosť ponúka aj nálepky TV program, ktoré môžu byť špeciálne navrhnuté podľa potrieb jednotlivých zákazníkov. Jednoducho nám pošlite e-mail s tým, čo hľadáte, spolu so vzorovým obrázkom a podrobnosťami, ako je veľkosť, farba atď., a dostanete dokonalú personalizovanú nálepku s charakterom televízneho seriálu. Náš dizajnérsky tím tvrdo pracuje na tom, aby splnil všetky vaše sny! Naše TV samolepky na stenu môžete nalepiť na steny, nábytok, okná alebo zariadenia, ako sú konzoly, počítače alebo mobilné telefóny. Naše výrobky sú odolné voči roztrhnutiu, vode a pokrčeniu. Ak ste sa možno príliš ponorili do sledovania finále obľúbeného seriálu a omylom vám vypadlo nejaké jedlo, nebojte sa. Vlhkou handričkou môžete zmyť všetky nečistoty bez toho, aby ste zanechali nevzhľadné stopy. Sú tiež odolné voči vnútorným a vonkajším vplyvom a neodrážajú svetelné lúče.Aplikácia nálepky na stenu TV už nemôže byť jednoduchšia!

S každým balíkom posielame pokyny a na našej webovej stránke nájdete aj video! Počas aplikácie ani po nej sa netvoria nevzhľadné vzduchové bubliny ani sa netrhajú. Na čo teda čakáte? Prezrite si túto skvelú kolekciu a pripravte sa na to, že budete zbožňovať naše fantastické vzory. Okrem toho je každá z našich samolepiek na stenu s televíznym programom k dispozícii v rôznych veľkostiach a viacerých farebných prevedeniach, aby vyhovovala každému zákazníkovi. Na výber je viac ako 50 farieb a široká škála veľkostí. Veľká kolekcia na výzdobu vášho domova, firmy alebo rôznych doplnkov, aby ste si mohli vytvoriť prostredie, ktoré hľadáte, podľa svojich potrieb, aby ste mali priestor, kde sa nikdy nebudete nudiť a kde môžete stráviť toľko hodín, koľko chcete. Pohodlné, exkluzívne, jedinečné a úplne prispôsobené TV nalepky na stenu vašim potrebám.

DIZAJN NA MIERU

Prispôsobte si nálepku na stenu, koberec alebo akýkoľvek iný výrobok z nášho katalógu požadovaným obrázkom alebo textom pomocou niektorých exkluzívnych služieb, ktoré vám ponúkame.

Nemôžete nájsť vašu vinylovú nálepku?
Nenašli ste vinylovú nálepku, ktorá sa vám páči? Napíšte nám dve alebo tri slová, ktoré opisujú to, čo hľadáte (napríklad: mačka, mesačný svit). Napíšte nám váš email a my váš budeme kontaktovať, aby sme vám ponúkli pomoc a rôzne alternatívy.