• Bezpečná Platba a Overené Recenzie

12 nálepky na stenu

Filtrovať

Literárne Zmazať filtre
1 - 12 z 12 nálepky na stenu

Všeobecné hodnotenie

Názory
Nálepky na stenu s nápismi týkajúcimi sa literatúry. Nájdete tu úryvky z najlepších básní alebo najznámejších noviel a mnoho ďalšieho. Počnúc múdrosťou Aristotela, cez diela Williama Shakespeara až po súčasných spisovateľov, ako je Paulo Coelho. Ak sa zaujímate o literatúru, určite nájdete nálepku, ktorá zodpovedá vašim záujmom a preferenciám.
Literatúra je mimoriadne dôležitým aspektom ľudského života a kultúry. Nálepky s citátmi z veľkých diel, ako sú diela Adama Mickiewicza, Juliusza Słowackého, ale aj tých súčasnejších, napríklad básní Wisławy Szymborskej, sú nádhernou a jedinečnou dekoráciou vášho domova, ktorá vám umožní definovať charakter vašich dekorácií. Nech vám slúžia nielen na vytvorenie krásnej atmosféry, ale aj na každodenné inšpirovanie a prebudenie vášho umeleckého ducha. Možno vás podnietia napísať román hodný národného barda a zmeniť medzinárodnú scénu jedinečným umeleckým dielom.

Naša spoločnosť ponúka aj personalizované literarne nálepky, ktoré môžu byť navrhnuté špeciálne pre potreby jednotlivých zákazníkov. Ak teda máte nápad na vlastný dizajn, citát vašej obľúbenej básne alebo nálepky s textom menej známej knihy, ozvite sa nám a spoločne vytvoríme to, čo hľadáte. Okrem toho je každá z našich nálepiek k dispozícii v rôznych veľkostiach a mnohých farebných prevedeniach, takže si ju každý zákazník môže prispôsobiť svojmu interiéru.

Kam môžem umiestniť svoje literárne nálepky?

Keďže sú vyrobené z materiálu, ktorý je veľmi odolný, a to aj vo vonkajších podmienkach, sú ideálne na to, aby ste si ich mohli kedykoľvek nasadiť na motorky alebo autá a ukázať tak svoju vášeň a záujmy. Sú ideálne aj ako nálepky na notebooky alebo iné zariadenia, napríklad telefóny, konzoly, chladničky, ako aj kreditné karty. Samozrejme, budú vyzerať fantasticky aj v klasickejších riešeniach, ako sú nálepky básne na nábytok, dvere alebo jednoducho na steny.

Zabudnite konečne na nudné a prázdne priestory, je čas na revolúciu vo vašom byte alebo kancelárii a dodajte jej jedinečný a individuálny štýl. Všetci vaši priatelia budú ohromení vaším vkusom a dekoratívnym štýlom, takže sa do toho pustite, netreba čakať! Vyberte si tieto nálepky s textom, ktoré premenia váš interiér o 360 stupňov. V Tenstickers máme všetko, čo potrebujete, aby boli vaše dni krajšie a šťastnejšie. Ponúkame najrozmanitejší katalóg vynikajúcich výrobkov, ktoré doplnia váš interiér. Ľahko aplikovateľné samolepky poézie nevytvárajú pri aplikácii bubliny ani vrásky a po prípadnom odstránení nepoškodzujú povrch, na ktorý sú aplikované. Všetky umelecké nálepky majú matný povrch, takže si ich farby môžete vychutnať kedykoľvek počas dňa bez odleskov, či už v interiéri alebo exteriéri.

DIZAJN NA MIERU

Prispôsobte si nálepku na stenu, koberec alebo akýkoľvek iný výrobok z nášho katalógu požadovaným obrázkom alebo textom pomocou niektorých exkluzívnych služieb, ktoré vám ponúkame.

Nemôžete nájsť vašu vinylovú nálepku?
Nenašli ste vinylovú nálepku, ktorá sa vám páči? Napíšte nám dve alebo tri slová, ktoré opisujú to, čo hľadáte (napríklad: mačka, mesačný svit). Napíšte nám váš email a my váš budeme kontaktovať, aby sme vám ponúkli pomoc a rôzne alternatívy.